Lot 612 - no 3

Ha daar zijn we weer. Plotseling valt er regelmatig te posten dankzij de snelle vorderingen van het huis. Hier zie je de binnenkant van het huis op zondag 14 juli en een paar dagen later zwermt het huis met 'tradies'. Bouwer Mark rechts op de foto.
Deze week gaan de buitenmuren er in en het voorwerk daarvoor kun je goed zien. De vorm wordt duidelijk zo en Joy wordt steeds enthousiaster. Terwijl ik binnen rondloop, alleen of met kijkers, speelt Joy al in de speeltuin voor de deur. Die wordt over een paar weken opgeleverd. Ze kan mij zonder hard schreeuwen laten weten wat ze doet als ik in de keuken sta, dat hebben we al getest. Volgens mij wordt het voor haar echt fantastisch, wie heeft er nou een nieuwe speel-avontuur-tuin als voortuin?
Inmiddels zijn we serieus aan het kijken naar tegels voor keuken en badkamer. We houden het simpel maar wel warm. De bouwer blijkt ook op dat detailniveau fantastisch. Hij begrijpt in welke richting ik denk en weet dat goed te vertalen naar een mooie uitvoering. Bij voorbeeld: omdat het huis overwegend wit zal zijn, idem de keuken, wilde ik graag kleurige keukentegels, in ieder geval iets warms. Tegenwoordig is het tegelaanbod vrij saai vind ik en het dateert ook snel lijkt mij, dus ik koos voor Italiaanse mozaïek tegels in overwegend oranje met rood en geel. Trudy, een Nederlandse vriendin, was met mij op pad om feedback te geven en had ook heel goede ideeën. Mark ziet het grotere geheel inclusief het risico van het vloeken van sommige kleuren met het bamboe aanrechtblad en suggereerde een heel mooie rode tegel die ik niet eens gezien had. Zo ook met de badkamer: van een simpele tegel wordt het nu een heel stijlvolle. En dan blijken er ongeveer 20 verschillende soorten witte verf te zijn voor de muren, waar Mark en Trudy goed konden uitleggen dat het vanwege de kleur van de tegels en vloer een wit met oker moet worden. Heb ik dus echt geen idee van. Enfin, het resultaat gaan jullie allemaal nog zien.
Er is gevraagd naar foto's van mijn zonsopgangwandelingen. Helaas zijn de meeste foto's niet gelukt: als het te donker is flitst de camera en zonder zijn de foto's veel donkerder dan de werkelijkheid. Ik was op de dag dat ik eindelijk aan de camera dacht ook wel erg vroeg en het was nog donker. Echt vangen hoe de late nacht nog over zee hangt terwijl de zon over de duinen piept is mij niet gelukt. Met een panorama foto verschieten de lagen in kleuren. Enfin, deze geven een beeld van het strand. Ik probeer het uitzicht vanaf de duinen weer als ik er ben als het iets lichter is. Tussentijds geniet ik van uur in de ochtend dat ik door Minyirr Park loop en langs de zee weer terug naar huis. Laat het even weten als je deze posts teveel vindt, dan kan ik je van de lijst afhalen. Of je kunt de emails gewoon niet lezen natuurlijk.

1 comment:

Anonymous said...

ulaMijn vriendje gedumpt me een week geleden, nadat ik hem beschuldigd van het zien van iemand anders en hem te beledigen. Ik wil hem terug in mijn leven, maar hij weigert elk contact met me hebben. Ik was zo in verwarring en weet niet wat te doen, dus ik bereiken om het internet voor hulp en ik zag een getuigenis van hoe een spell caster hen te helpen om hun ex terug te krijgen, zodat ik contact op met de spreuken en leg mijn probleem aan hem en hij een spreuk voor mij en mij verzekeren van 2dagen dat mijn ex zal terugkeren naar mij en mijn grootste verrassing van de tweede dag van mijn ex kwam kloppen op mijn deur en smeken om vergiffenis. Ik ben zo blij dat mijn liefde is opnieuw en niet alleen dat terug, we staan ​​op het punt te trouwen. Nogmaals bedankt DROKOJIE spell. Je bent echt getalenteerd en begaafd. E-mail: drokojiehealinghome@GMAIL.COM is het enige antwoord. Hij kan een grote hulp zijn en ik zal niet stoppen met hem te publiceren, omdat hij een geweldige man .....
hij kan het oplossen van de volgende ......
(1) Als u wilt dat uw ex terug.
(2) als je altijd hebt nare dromen.
(3) U wilt worden bevorderd in uw kantoor.
(4) U wilt vrouwen / mannen te lopen achter je aan.
(5) Als je een kind wilt.
(6) Je rijk wilt worden.
(7) U wilt uw man stropdas / vrouw te zijn
jou voor altijd.
(8) Als u financiële hulp nodig.
(9) Herbal zorg
(10) Als u in staat zijn om je vrouw tevreden te stellen
geslachtswens wijten
te lage erraction.
(11) als uw menstruatie weigeren te komen
de dag dat het
veronderstellen of overloopt.
(12) als je werk weigert uw, mensen betalen
dankzij jou ?.
(18) HIV CURE
Contact met hem VIA DEZE E-MAIL voor alle hulp,
DROKOJIEHEALINGHOME@GMAIL.COM