Flippin' Fish

Eind september had Joy haar eerste Sandfly Circus optreden. De show heette Flippin' Fish en was een groot succes. Joy is deel van de Midgies (de kleine Sandflies) en zij beeldde met haar groep kleine visjes uit. Op de foto bouwen ze net hun eerste pyramide in de show, zie maar of je Joy kunt vinden. De andere foto is een close up van haar make up. Er is video van de show maar helaas van niet al te beste kwaliteit; het is van vrij veraf gefilmd en de fantastische expressie van de acteurs/circusartiesten komt er niet zo goed op uit vind ik. Zelf heb ik de show beide avonden mogen zien en ik heb echt genoten, ik kwam ogen te kort. Bij het terugzien op video zag ik weer allemaal dingen die ik tijdens de show niet heb kunnen zien omdat je gewoonweg niet alles kunt waarnemen. De muziek was leuk, het verhaal heel grappig en de hoofdrolspelers goud waard. Ik heb ontzettend gelachen en Joy genoot echt van het deel zijn van zo een spektakel. Het circus is haar favoriete activiteit op het moment en het lijkt erop dat ze er zoveel van zichzelf ik kwijt kan dat ze dit wel een tijd gaat doen. Leuk, kan ik mij verheugen om meer voorstellingen :) De week na de circusvoorstelling had ze nog een optreden, dit keer met haar zangclubje. Er was voor het eerste en internationaal basketbaltournooi georganiseerd in Broome waar het zangclubje deel van het entertainment was. Het tournooi was georganiseerd aan Cable Beach, een vloer en tribunes speciaal voor de gelegenheid gelegd en opgebouwd. Helaas viel het tournooi in het water doordat de luchtvochtigheid 's avonds de vloer drijfnat en daardoor spekglad maakte. Ondanks een half uitgespeeld tournooi trad de groep toch op en stond Joy weer in de kijkers. Ik weet eigenlijk niet of zij er iets van gemerkt heeft dat de tribunes half leeg waren inmiddels en dat er van alles om hen heen gebeurde; ze genoot vooral van het zingen zelf en van die ene extra bijzondere toeschouwer: haar vader.

No comments: